Košík je prázdný
cs
EN

SmileKids.cz  


Výměna zboží a reklamační řád

Výměna zboží do 14 dní - Odstoupení od kupní smlouvy


Milí přátelé, rádi bychom vás informovali o možnosti vrácení vámi zakoupeného zboží do 14 dní. Pokud budete chtít výměnu daného produktu za jiný, lze to samozřejmě také nejpozději do 14 dní dle zákona ČR a našich obchodních podmínek.

Jak postupovat?

  • Vrácení nebo výměnu je nám nutné oznámit nejpozději do 14 dní od koupi (včetně víkendu) a to telefonicky, e-mailem.
  • Zboží, které požadujete vrátit nebo vyměnit zabalte do originálního obalu, nesundávejte cenovky a přiložte všechny jeho součásti včetně obalu.
  • Zabalte je tak, aby se zboží nepoškodilo a zašlete zpět.
  • Zboží je nutné odeslat nejpozději do 14 dne od ohlášení Odstoupení od kupní smlouvy.
  • Do balíku přiložte sepsané odstoupení od smlouvy včetně informace, kam máme vrátit peníze (pouze na bankovní účet).
  • Jakmile zbiží přijde k nám a zkontrolujeme ho, vyplatíme vám nejdpozději do 14 dní peníze na váš účet, nejdříve však při přebrání zásilky od vás. ¨
  • Při výměně zboží je nutné domluvit podrbonosti o výměně - výměna probíhá po oboustranné dohodě.
  • Při vrácení zboží se smlouva od počátku ruší a vám náleží k vrácení celá částka plus náklady na nejnižší nabízené poštovné dle OP.

Reklamační řád


Reklamace mohou pro vás být nepříjemnou záležitostí. Proto se pokoušíme vše řešit co nejrychleji a nejpohodlněji pro vás. Jak postupovat pokud zjistíte vadu na výrobku, který jste u nás zakoupili a je stále v záruce?

Jak postupovat?

  • Reklamace se řídí nasimi OP proto je prosím pečlivě nastudujte.
  • Při zjištění závady nebo nedodání kompletního zboží zašlete zboží (nebo vadnou část) k posouzení nároku na reklamace nam.
  • Současně se zakoupeným zbožím zašlete opis faktury, doklad o koupi (pokud není z povahy zboží zřejmé, že bylo zakoupeno pouze u nás)
  • Lhůta pro vyřízení reklamace u osoby oprávněné je 30 dní, u osoby neoprávněné - 60 dní
  • Po posouzení reklamace se s vámi spojíme a oznámíme vám řešení reklamace
  • Při oprávněné reklamaci máte nárok na bezplatnou opravu - je li to možné, slevu z kupní ceny nebo výměnu za nové zboží.
  • Reklamované produkty si můžete vyzvednout na adrese sídla. Pokud nedojde k vyzvednutí reklamované věci do 6 měsíců, je prodejce oprávněn věc prodat a postupovat dále dle OP.